LoVe ThEm So MuCh....

LoVe ThEm So MuCh....
LoVe ThEm So MuCh....

Sunday, February 28, 2010

PENGLAMAN OUTING DAN OVERNIGHT...

semalam aku outing ngn mmber aku g melaka town...ada pengalaman yg sedyh...lawak dhn lucu serta gmbira.....nk glak smpai pcah prut pn leh la......pnglaman pelik ini berlaku adala yg pertama dn terakhir....dlm idop aku....pd jumaat mlm aku dh la tdoq lmbt...kul 5 pg bru leh tdoq...xtau psaipa.....xpala...pd pg sbtu tu pkat bgn lmbt...........kul....11.30 gak...nk kt tgh ari dh...lpas lunch 2......aku trus out ngn mmber aku....pnya la sial pnya bas...dh mnunggu...lma...lpas 2 dh nk smpai melaka dia leh lak benti wtpa xtau la.....wtpa...kt stgh jam gak mnuggu driver 2...rpanya dia p bli cat utk umah dia...cilaka pnya driver....lpas 2 smpai la mlak...ingt smpai2 nk p karoke....p kt karoke 2 bilik smua pnuh...cm siout ja....xpa la......aku pn tepon mmberku yg ada kt mlaka sblm kmi 2...nasib bek dpa ada dkt ja...kmi tru p jmpa......dh la tgh pening pkir karoke.....terpancar dlm kpala otak aku utk aku overnight....kt mlaka...mmber aku kta klo overnight kt pdg msti kna halau....kmi pn mncari hotel five star last2 jmpa hotel 5 moon...blh la jnji ada tmpat tdoq...kmi pn check in ja......msk2 blik smua pkat tdoq la wei...xthn pnt.....

PADA MALAM NYA LAK....
aku pn kuar ar g cri mkn perut dh jd lagu SEARCH...meragam bak org gla....p la mkn cri2 jmpa la kdai nsi kandaq yg famous di mlka dn penang...iaitu subaida ja.....boleh la....lpas mkn smua kmi pm la karoke....nasib bek ada blk klo x jd gla kmi.....huhuhuhuhuh........msuk karoke...myanyi la puas2 wei....aku nyanyi lgu wt org glak ja...
1.PESANAN BUAT KEKASIH
2.WIDURI(kne glak la wei.....)
3.JGN PISAHKAN...(NK SBAK GAK...)
4.AKU LAH KEWKASIH MU...
lgu nie la wt aku xdak sor la wei....nk pcah ank tkak.....lpas karoke 2 kmi p la mnum...smua pkat mncari ayaq asam wei.....nbk tkeluaq ank tkak nie.....mla2 smua dh pnt mngantok....aku ajq la p tman dkt ctu d pnggil TAMAN MERDEKA A.K.A TAMAN BAPUK MELAKA...kt ctu pnh bapuk dn tmpat org bromen ja...kmi lpak2 tngkap gmbaq....kt ctu ada la hiasam tmn iaitu kancil2 dn rusa lampu...mmber dn aku otk sdah gla...kmi wt rsa2 mc haiwan idop....cnthnya....naik ataih dia.....blai2 dia.....dan ehem2...huhuhu....Suddenly..A.K.A tiba2 adala bapuk nie dtg mla2 pancing ngn soh kmi tngkap gmabq dia...aku ngn mmber aku lg 3 org dh lri...adada lag mmber aku yg 4 orgn nie....leh lyg ja bpuk nie....aku pn nk pch glak la wei....aku ingt aku dh slamt..rpanya x...mmber si bapuk nie leh lak kjit mta kt aku la wei....hhuhuhuhuhuh...naik mremang bulu roma aku.....gli gelaman.....xpala lpas kmi pn blk la hotel 5 moon kmi....kmi pn lpaq gla xtau nk jd pa......p la trun kdai 7E kkt bwh cri bnda mkn last kli jmpa la roti......sbb pa mkn roti sbb kmi kekurangan bajet la wei......tp xpa....ari bewrlalu la....pg tu bgn kmi pn btlk blk kmpos....kt Jasin....aku dh pnt gla babi.......

TERINGAT AKAN SI DIA....


Setiap detik saat buat kuhiba ku melarat
Dan semakin berat terasa terjerat
Mungkin ku tidak sekuat kusangka

Setiap rintik hujan buat keadaanku tenat
Dan segala kudrat kuperah keringat
Daku dah penat melawan perasaan

Dan memang benar sebenar-benarnya
( daku terseksa )
Amat terasa sejak kau tiada

Vida
Kembalikanlah semangatku
Kembalikan ketenanganku
Kurebah tanpamu
Carino mio
Tak terdaya lagi bernafas
Jiwa daku semakin lemas
Dahagakan cintamu
Kaulah nyawaku

Katakanlah apa saja yang dikau damba
Sedaya-upaya kutunaikannya
Asal kau pulang ke dakapanku

Daku bersungguh sesungguh-sungguhnya
( tangis berdoa )
Mahu cintamu dan masa indah lalu oh...

Vida
Kembalikanlah semangatku
Kembalikan ketenanganku
Kurebah tanpamu
Carino mio
Tak terdaya lagi bernafas
Jiwa daku semakin lemas
Dahagakan cintamu
Kaulah nyawaku...
Kaulah nyawaku oh...

Vida
Kembalikanlah semangatku
Kembalikan ketenanganku
Kurebah tanpamu
Carino mio
Tak terdaya lagi bernafas
Jiwa daku semakin lemas
Dahagakan cintamu
Kaulah nyawaku

Vida
Kembalikanlah semangatku
Kembalikan ketenanganku
Kurebah tanpamu

Berikanlah daku peluang hanya sekali lagi
Senyumanmulah menjadi penawar hati
Melutut merayu... kau nyawaku

Monday, February 22, 2010

KEHIDUPAN AKU.....



a
ku telah khilangan kekasih aku iaitu ANNA OSMAN.......kejadian ini berlaku apabila dia mmbca blog aku dn msj aku.....aku kantoi habis la.......mn x dia ajak aku lpak pntai utk hepy pastu kantoi dia p bca mcj aku...aku tgh msj ngn gadis yg aku mnat....mmber naek angin.....serupa gajah naek mnyak...aku xleh kontrol lol....pening kpala aku......aku kta pa dia xnak pcya.......msalah tul....msa dia nntak brek aku xnk trima...tp dia nk sgt2......aku pn xleh kta apa....aku ckup cyg dia sgt2 lol....msalahnya skg dia xleh except aku...aku dh jd gla jap....xtau nk wtpa............bnda kantoi nie dh ber laku lma dh.....tp dia beri pluang kt aku......aku ja yg mnsia2kan pluang tuu...bdoh btul akunie.....tp aku cyg dia...aku jd buntu gla skg nie........aku nk sgt dia kmbali pd aku....apakah ptut aku wt........aku pn png kpala la...aku nk memori mnis aku ngn dia brulang kmbali....tuhan tolong la aku....aku kbuntuan.........tlg ya ALLAH...adakah memeori manis ini akan kmbali smula........tlg la...aku hrp dpt bersama kmbali ngn dia.......hnya pd mu aku berserah ya ALLAH...amin.......
aku terpikir knapa aku jd begini.....xpnh setia ng stu pompuan slepas brek ngn ex aku?????mngkin kerna dia yg telah mainkan perasaan aku........




Wednesday, February 17, 2010

Chinese new year...

kuar g QB...

smalam aku planing nk kuar g QB ngn aci aku.....sblm p QB suddenly aku dpt panggilan talipon....dr org yg aku knal....ptokah dia soh g amik dia kt umah dia....iaitu fifi...xpala di sbbakan aku syg kan dia aku pn p amik....nsb bek dia ex aku pnya adik.....aku pn tanpa kta apa aku trus stuju nk p amik dia....dia soh mai amk kul 1 tp aku p lmbt skit kul 1.30....yg xthan dia ex aku ngn balak bodo dai 2 dok wt baguih...dok bsg2 soh cpt...aku dh hangin stu bdn bkn nk thx ka apa....dia leh dok bsg2 soh aku cpt....cm nk mki ja tp aku pk org yg pnh aku cyg ja......si balak gmok dia 2 dok wt baguih....soh cpt cm nk trjang pn ada gak.......huuhu...dh la time 2 aku p amk adik dia ngn awek aku...wt slamaba dog ja aku bwak awek akew....

kt QB

bla smpai Qb aku pn parking keta trus msk ngn fifi.....dh la msk slap lif...ngn org mcm semut la....pnyya rmai nk mmpos....time 2 aku trima brita yg agak gmbira dr adik aku...dia gtau kta mmber baik aku nma saiful bini dia dh branak....ank laki 2...abg tnjung sjati......aku pn tmpang gmbira.....aku tman fifi g jmpa bf dia....aku ngn awek aku jln2 psg2 QB smpai xtau nk wtpa.......dh png kpala........aweek aku lak nk jmpa kwn dia tggu la kwnn dia smpai dtg......lpas dg dtg aku jln la ng dpa skali.....yg aku xleh trima aku tgh jln2 ngn awek aku...tersrempak ngn ex aku dn balak gmok dia 2..........adakah pto aku tguq ex aku dia leh kta kt balak gmokk dia 2 'biaq p la'mmg aku xleh trima.......mlm pn mnjelang aku pn nk blk dh.....

wktu blk...

aku pn blk la....aku antaq bf fifi p bkt jmbul....peh2 aku pn p antaq fifi....nsb bek gurl aku leh stu kapala ngn fifi.....dpa pnya mlawak cm org gla.......aku pn antaq fifi blk aku ingt nk lpas dia kt dpn umh...tp ex aku wt mnyombong dpn aku....(tkowt BF jeles la)aku plawa ex aku nk keta ngn aku aku nklm antaq dia blk tp xnk......xpala....aku cma kcian kt fifi ja......nk wt cmna dh dia nk ikot ckp ex aku...xpala aku pn lpas la fifi blk......dh antaq blk aku pn p la bromen ngn awek aku kt pdg kota kjap.......

skit2 sdahla....huhuhu

Sunday, February 7, 2010

Selamat Hari Jadi....

selamat ari jadi untuk org tersyag....mwahxxxxxxxxx



ini plak utk mmber tercyg.....luf u so much my fren............

Saturday, February 6, 2010

Rindu akan ex akew...........

lagu ini aku tjukan khas utk si dia yg trasa dia ex aku....


Pesanan Buat Kekasih

Sewaktu kau melangkah
Meninggalkan diriku
Sebaknya rasa di dalam dadaku
Menahan titis air mata


Ingin aku berpesan
Kepadamu kekasih
Sekiranya engkau merinduiku
Hubungilah aku di sini

( korus )
Jika ada kesilapanku
Maafkanlah diriku oh sayang
Dan izinkan aku bertanya
Mengapa kau berubah hati

Kiranya kau ada penggantiku
Tetapi hidupmu tak bahagia
Relaku memaafkanmu
Dan menerimamu sayang

Walaupun hatiku kau lukai
Namunku masih menyayangi
Kerana sehingga waktu ini
Cintaku masih untukmu

Oh sayang di mana kau berada
Janganlah kau lupakan aku
Ingatlah aku walau sesaat
Seorang insan yang terluka

Thursday, February 4, 2010

jealous atau penat???

kisah 1.....
aku ngn awek aku.....knapa sjak kblakangan ini aku asyik bergaduh ngn dia.....ada sja yg xkna....pg psal laen....mlm lak psal laen....klo pg psal xgrak dia....asyik gado ja...mlm lak psal xamik perhatian psal dia...dia ktaaku xksah tntang dia.....tp akuu xmnglah...dia plak asyik komen ngn bdak jantan mmn ka..aku kt cni mla la nk nek angin....bla aku koman kt bdak pmpuan dia trk mka......adil ke x???tp aku dh krangkan jeles aku....pa ptut aku wat utk elakkan drd gado tiap2 mlm?????

kisah 2.....
inilak psal bdak yg bru aku knal...nma ia rasia la...huhuh...adaka aku ptt jeles ngn dia????dia ca mntak bdak lean blanja......bla akew nk blanja dia xmo...aku kt cni jeles dol....tp pkirkan bllk xptu la.....cbb aku ngn dia cma kwn ja...xdak hbungan lbh pd 2...tp akuu cygdia la....apa ptutu aku wt smada ignore atau amk kisah.........


peninng2......boleh jd gla sial.............

Monday, February 1, 2010

juz a bit sad....

arini akew dh blk tmpt blajar...dh mla rindu mereka....smalm mereka antar akew...dn td kul 10 mereka btolak blk ke png....akew pn rndu png dn mereka....tp awini agak png lol.....adakah ptt madu leh chat skali bahaye nie...gawat sih...leh lak ex akew ckp akew nie nk main kan pmpuan????xpttt......tp ada berita yg agk pns di pasaran akew skg....iaitu....akew cba luahkan perasaan akew kpd mnah 2...tp terbantut di sebbkan bdak 2 hnya syg kan akew sparuh jer......tp xpla k wt cmna....i can pull da horse to da river but i cannt force da horse to drink da water.......its ok.....wouldnt be da prob 4 me...i will try to get dat gurl k......smalam akt ati gla...kna gAME...AKEW P MLANTAK NSK GRG PDAS SMPAI KE LUBANG JUBO TRSA...tp sdap lol...xpala.....akew dh ckp kt bdak 2 tntg perasaan akew......dia ingin ckp bnda luar pd tmpat stdy.......akew tggu.....salam.......